Subject: Vs: [UNWANTED CATEGORY URL INSIDE]Re: Põhjala Resort uus päring
From: "TA Info" <[email-masked]>
To: Põhjala Catering - Jüri Lakspere <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 14:26:16 +0300

Tere

Terviseametist sellisel kujul ja anonüümselt kirju ei saadeta,  tõenäoliselt 
on tegemist petukirjaga.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Põhjala Catering - Jüri Lakspere <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 16. september 2025 10:23
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Teema: [UNWANTED CATEGORY URL INSIDE]Re: Põhjala Resort uus päring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Olete saatnud meile päringuvormi, kuid saan aru et tahate tulla üle vaatama 
meie majutusautust Põhjala Resort? Meil toimub hetkel juurdeehitus ja oleme 
kinni kuni oktoobri lõpuni, kuid kaht emja juurdeehitus ei puuduta ning neid 
saaks vaadata. Kas soovite tulla?

Köögile just hiljuti tehti kontroll paar kuud tagasi, saan aru et soovitegi 
majutusasutust tulla vaatama?

Parimate soovidega/Best regards,

Jüri Lakspere
Põhjala Catering
Tegevjuht/CEO
Mob:+3725042716
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.pohjalacatering.ee <http://www.pohjalacatering.ee>

https://www.instagram.com/pohjala_catering/

NAUDI HEAD TOITU, KOHALIKKU TOITU

On 15. Sep 2025, at 13:32, Terviseameti kontroll <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Nimi/Asutus: Terviseameti kontroll
E-posti aadress: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Telefon: (+372) 794 3500
Ürituse alguse kuupäev: september 19, 0025
Ürituse lõpu kuupäev: september 19, 0025
Alguse kellaaeg: 12:00 p.l.
Lõpu kellaaeg: 2:00 p.l.
Inimeste arv: 2
Ürituse formaat: Muu
Millist ürituse formaati soovite?: Kontroll
Lisainfo (toitlustuse soovid ja muu täpsustav teave): Tuleme teie juurde 
kontrollima dokumente ja töötajaid.